Pre určenie ceny dodnania webového, alebo marketingového riešenia je potrebné konzultáciu s klientom, ako aj rôzne analýzy.
Snažíme sa, aby naše ceny boli tak boli prívetivé k našim zákazníkom, ako sú naše weby prívetivé k ich návštevníkom.
Používame tri typy spolupráce.
Mesačná správa
Ponuka sa týka marketingu, PPC, SEO Optimalizácie, ako aj správy webu.
Napríklad: Vopred si dohodneme počet hodín, ktoré mesačne venujeme vášmu webu, aby sme mu pomohli predávať.
Výsledky našej práce posielame v mesačných intervaloch pomocou reportov, ktoré jasne ukazujú očakávané zlepšenia a práce, ktoré robíme.
- V Google Analytics nastavíme informácie, ktoré sú pre klienta zaujímavé a majú čo najväčší vplyv na jeho objednávky. Takýto report následne zasielame v dohodnutom intervale na mail.
- Posielame aj vlastným systémom reportov zoznam prác, ktoré boli v rámci spolupráce vykonané.
Jednorázová požiadavka
Vytvorenie webu, zmeny na webe, microsite, SEO, PPC analýza, vytvorenie a navrhnutie kampaní. Robíme komplexné, jednorázové, alebo čiastočné zásahy, či už na základe spolupráce, alebo potreby, ktorú máte vyšpecifikovanú. Sme pripravení Vám dať na základe vašej požiadavky, či špecifikácie cenovú ponuku.
Win-Win servis
Pre klientov, ktorí sa nechcú zaoberať tvorbou web stránky, jej správou, marketingom máme výnimočnú ponuku. Na základe provízie z obratu vieme zabezpečiť servis od A po Z sami, klient sa stará len o dodanie tovaru. Tento spôsob vieme realizovať len pre vybraných klientov po dôkladnej analýze.